Gryf Świdnica

Turnieje GRYF CUP

Czy wiecie, że...

Udostępnij

W roku 1875 wprowadzona została na bramce poprzeczka zamiast zwyczajowego dotąd naciągniętego sznurka...
I komu to, Panie, przeszkadzało ?

Z kraju i ze świata

• Ostatni dzień okna transferowego
    Zapraszamy do śledzenia relacji na żywo z ostatniego dnia okienka transferowego. Będziemy Was informować o potwierdzonych transakcjach...

Patronują nam

AKCJA OSTRZESZÓW DOBIEGA KOŃCA-WRACAMY. Drukuj Email
piątek, 25 sierpnia 2017 17:06

UWAGA:

AKCJA OSTRZESZÓW 2017 DOBIEGA KOŃCA.

Kochani rodzice czekajcie na nas na parkingu przy Starostwie Powiatowym (ul. M.C Skłodowskiej) ok godz 12:30. Plan na jutrzejszy dzień: pobudka godz: 7:30, śniadanie- 8:30, wyjazd z Ostrzeszowa-9:30, Mc Donald's -11.00, Świdnica ok. 12:30

DO ZOBACZENIA.

Dwa kolejne dni za nami. Drukuj Email
wtorek, 22 sierpnia 2017 23:36
Udostępnij

Wiele działo się w ciągu tych dwóch dni na obozie, drużyny rozegrały już po jednym sparingu (rocznik 2008 przegrał z AP Ostrzeszów, 2009 wygrał z tą samą Akademia, a 2007 wygrał z Victorią Ostrzeszów), najmłodsi nasi obozowicze grali sparing wewnętrzny. Dziś po kolacji wybraliśmy się na basen, zabawa trwała blisko dwie godziny. Po trzech treningach i basenie nikt nie miał problemu z zaśnięciem.

TRENINGI od 20 do 26 sierpnia. Drukuj Email
wtorek, 22 sierpnia 2017 04:33

UWAGA: w najbliższym tygodniu 20-26 sierpnia trenujemy:

ORLIK SP 6:

wtorek

16.00-17.30 (GRUPA: SMERF I, SMERF II, SMERF III, SMERF IV, SMERF V)

17.30-19:00 (GRUPA: ŻAK I, II, III, ORLIKI)

czwartek:

Obóz Ostrzeszów II turnus. Drukuj Email
niedziela, 20 sierpnia 2017 23:24
Udostępnij

W niedzielę nastąpiła zmiana turnusów, grupy Orlików i Żaków I wróciła do Świdnicy, a Smerfy i Żaki o godz. 12:30 wyruszyli w stronę Ostrzeszowa na kolejny turnus. "Z marszu" zjedliśmy obiad, rozpakowaliśmy bagaże i wybraliśmy się na inauguracyjny trening. Najmłodsi (rocznik 2011), pod okiem trenera Rafała, grupa trenerów Bartka i Maćka oraz  Janusza i Marka rozgrywały mecze na głównej płycie stadionu. Po kolacji nasze Orły aktywnie zapoznawały się z obiektem, kiedy przyszło układać się do snu zaczęły się problemy, trenerzy jednak szybko opanowali sytuację.

Ostrzeszów I turnus- już wracamy... Drukuj Email
sobota, 19 sierpnia 2017 23:03
Udostępnij

...jak ten obóz szybko minął, już wracamy-cali i w miarę zdrowi !!! Planowany wyjazd z Ostrzeszowa o godz. 9:30 (jak uda się wszystkich spakować:). Kochani rodzice czekajcie na nas na parkingu przy Starostwie Powiatowym ok. godz. 11:30-12.00

Jesteśmy wam wini relacji z ostatnich dwóch dni, a działo się wiele.

Więcej…

II TURNUS WAŻNE INFORMACJE. Drukuj Email
piątek, 18 sierpnia 2017 14:25
Udostępnij

UWAGA JUŻ W NIEDZIELĘ 20 SIERPNIA WYJAZD NA II TURNUS OBOZU.

ZBIÓRKA NA PARKINGU PRZY STAROSTWIE POWIATOWYM (UL M.C SKŁODOWSKIEJ)

O GODZ: 12:15

Więcej…

Ostrzeszów-dzień pełen zabaw. Drukuj Email
czwartek, 17 sierpnia 2017 23:23
Udostępnij

Od rana na obozie mała "panika", mieliśmy kontrolę z sanepidu, jeden z naszych zawodników zapytał Panią czy będzie nas... zamykać:). Po pozytywnej kontroli, pokoi, obiektu i dokumentów realizowaliśmy plan przygotowany na ten dzień. Trener Jurek zorganizował mini turniej Taekwondo (grupa Żaki), w którym wygrał Jakob. Orliki w tym czasie, podzieleni na kilka grup szlifowali formę. Po południu odbyły się mecze sparingowe; drużyna Orlika zremisowała z AP Łódź 2:2, a drużyna Żaków rocznik 2008/2009 wygrała z ekipą z Kępna 5:3, cieszy dobra gra obu drużyn. Pomiędzy meczami, treningami i posiłkami czas spędziliśmy na plaży. Jutro następny dzień pełen atrakcji.

Obóz dzień trzeci-trzy sparingi. Drukuj Email
czwartek, 17 sierpnia 2017 11:45
Udostępnij

W środę rozegraliśmy trzy sparingi. Drużyna Orlików wygrała z Victorią Ostrzeszów 6:1, Drużyna rocznik 2008/2009 pokonała AP Ostrzeszów 5:3, z kolei rocznik 2007/2008 wygrał z AP Ostrzeszów 10:0. Po kolacji wybraliśmy się na małe zakupy a wieczorem zorganizowaliśmy spotkanie z Mistrzem, Jurek Brzostowski zaprezentował swoje medale, a w "kinie obozowym" oglądnęliśmy ciekawy film o jego przygodzie z Taekwondo, na koniec spotkania dzieciaki "zasypały" Jurka ciekawymi i śmiesznymi pytaniami, było dużo śmiechu i zabawy.

Obóz dzień drugi-piękna pogoda. Drukuj Email
wtorek, 15 sierpnia 2017 23:03
Udostępnij

Dziś dopisała nam pogoda, od rana do wieczora świeciło piękne słońce. Już na rozruchu (o godz.7:30) wszyscy wykazywali chęć do ciężkiej pracy:), a to był dopiero początek tego co czekało nas w drugim dniu obozu. Po śniadaniu, trenerzy sprawdzając czystość w pokojach, nie mogli uwierzyć, że to nasze chłopaki wysprzątali swoje pokoje-błysk i maksymalne oceny. Na treningu też niespodzianka, nasz specjalista od Taekwondo (Jurek Brzostowski) prezentował podstawowe techniki swojej konkurencji, nie obyło się bez walk (wszystko pod kontrolą;). Po treningu basen, obiad, ponownie basen, młodsza grupa wybrała się na mecz sparingowy z Victorią Ostrzeszów (5:3), a starsza do kolacji korzystała z basenu. Jeszcze po kolacji szaleństwo na plaży i tak minął nam drugi dzień.

OSTRZESZÓW-inauguracja. Drukuj Email
wtorek, 15 sierpnia 2017 04:49
Udostępnij

Pierwszy dzień za nami, teraz już " z górki" :)

Atrakcje pierwszego dnia rozpoczęły się już w drodze, kiedy 40 osobowa grupa Gryfiaków opanowała "Maka", głodni, spragnieni i wyczerpani podróżą "naładowaliśmy akumulatory" i wyruszyliśmy w kierunku Ostrzeszowa. Na miejscu szybki podział pokoi, rozładowanie ekwipunku, obiad i przygotowanie do pierwszych zajęć na doskonałych boiskach. Orliki trenowały z trzema trenerami, a Żaki pod okiem dwóch opiekunów grały sparing z AP Ostrzeszów rocznik 2006/2007.  Po kolacji spotkania integracyjne na świetlicy, przygotowanie do snu ... oj, ciężko było zasnąć, a rano pobudka  o 7:15.